11.8 C
Prizren
E mërkurë, 24 Prill, 2024

100 filmat më të bukur amerikanë

Filmat janë ndër eksportet më të mëdha të Amerikës. Qëkur inovacionet e Thomas Edisonit në mesin e viteve 1890, Shtetet e Bashkuara kanë qenë vazhdimisht një shtëpi prodhuese filmash.

Në nder të ndikimit befasues të SHBA-së mbi atë që mbetet forma e artit më popullor në botë, BBC-ja ka marrë opinionet e 62 kritikëve ndërkombëtarë filmash për të vendosur se cilët janë 100 filmat më të mëdhenj amerikanë të të gjitha kohëve.

Kjo është një traditë e filmit kombëtar që ka ndikuar në prodhimin e filmave në mbarë botën, kështu që ishte e rëndësishme edhe të merrej një perspektivë globale e filmit amerikan. Kritikët që u morën në anketë jetojnë e punojnë në të gjithë botën, nga Mbretëria e Bashkuar dhe Evropa kontinentale deri në Amerikën e Jugut, Australi, Indi dhe Lindje të Mesme – e sigurisht Shtetet e Bashkuara. Sondazhet e mëparshme të filmave kanë marrë për bazë vetëm opinionin e kritikëve. Por në këtë sondazh kanë marrë pjesë edhe shqyrtimet e ndryshme nëpër gazeta e revista.

Çfarë e përcakton një film amerikan? Për qëllimet e këtij sondazhi, është çdo film që ka marrë fonde nga një burim amerikan. Nuk është e domosdoshme që regjisorët e këtyre filmave të kenë lindur në SHBA. Në fakt, 32 filma në listë janë prodhuar nga producentë që nuk kanë lindur në SHBA. Çdo kritik që morri pjesë bëri një listë me 10 filma, duke i vënë pikë filmave nga 10 te 1-shi. Pikët u mblodhën për të krijuar listën përfundimtare. Këto janë rezultatet:

Ace in the Hole (Billy Wilder, 1951)
12 Years a Slave (Steve McQueen, 2013)
Heaven’s Gate (Michael Cimino, 1980)
Gone With the Wind (Victor Fleming, 1939)
The Dark Knight (Christopher Nolan, 2008)
Duck Soup (Leo McCarey, 1933)
25th Hour (Spike Lee, 2002)
Mean Streets (Martin Scorsese, 1973)
The Night of the Hunter (Charles Laughton, 1955)
ET: The Extra-Terrestrial (Steven Spielberg, 1982)
Apocalypse Now (Francis Ford Coppola, 1979)
In a Lonely Place (Nicholas Ray, 1950)
West Side Story (Robert Wise and Jerome Robbins, 1961)
Eternal Sunshine of the Spotless Mind (Michel Gondry, 2004)
The Lion King (Roger Allers and Rob Minkoff, 1994)
Night of the Living Dead (George A Romero, 1968)
Deliverance (John Boorman, 1972)
Bringing Up Baby (Howard Hawks, 1938)
Raiders of the Lost Ark (Steven Spielberg, 1981)
Thelma & Louise (Ridley Scott, 1991)
Meet Me in St Louis (Vincente Minnelli, 1944)
The Tree of Life (Terrence Malick, 2011)
Schindler’s List (Steven Spielberg, 1993)
Stagecoach (John Ford, 1939)
The Empire Strikes Back (Irvin Kershner, 1980)
Close Encounters of the Third Kind (Steven Spielberg, 1977)
Forrest Gump (Robert Zemeckis, 1994)
Network (Sidney Lumet, 1976)
The Shanghai Gesture (Josef von Sternberg, 1941)
Groundhog Day (Harold Ramis, 1993)
The Band Wagon (Vincente Minnelli, 1953)
Koyaanisqatsi (Godfrey Reggio, 1982)
Notorious (Alfred Hitchcock, 1946)
Modern Times (Charlie Chaplin, 1936)
Red River (Howard Hawks, 1948)
The Right Stuff (Philip Kaufman, 1983)
Johnny Guitar (Nicholas Ray, 1954)
Love Streams (John Cassavetes, 1984)
The Shining (Stanley Kubrick, 1980)
Eyes Wide Shut (Stanley Kubrick, 1999)
Blue Velvet (David Lynch, 1986)
One Flew Over the Cuckoo’s Nest (Miloš Forman, 1975)
The Shop Around the Corner (Ernst Lubitsch, 1940)
Crimes and Misdemeanors (Woody Allen, 1989)
Back to the Future (Robert Zemeckis, 1985)
The Graduate (Mike Nichols, 1967)
Sunset Boulevard (Billy Wilder, 1950)
Grey Gardens (Albert and David Maysles, Ellen Hovde and Muffie Meyer, 1975)
The Wild Bunch (Sam Peckinpah, 1969)
Touch of Evil (Orson Welles, 1958)
His Girl Friday (Howard Hawks, 1940)
Days of Heaven (Terrence Malick, 1978)
A Place in the Sun (George Stevens, 1951)
Marnie (Alfred Hitchcock, 1964)
It’s a Wonderful Life (Frank Capra, 1946)
The Man Who Shot Liberty Valance (John Ford, 1962)
Sherlock Jr (Buster Keaton, 1924)
Letter from an Unknown Woman (Max Ophüls, 1948)
Dr Strangelove (Stanley Kubrick, 1964)
Rio Bravo (Howard Hawks, 1959)
Meshes of the Afternoon (Maya Deren and Alexander Hammid, 1943)
The Birth of a Nation (DW Griffith, 1915)
Jaws (Steven Spielberg, 1975)
Imitation of Life (Douglas Sirk, 1959)
Star Wars (George Lucas, 1977)
Double Indemnity (Billy Wilder, 1944)
The Wizard of Oz (Victor Fleming, 1939)
The Conversation (Francis Ford Coppola, 1974)
The Lady Eve (Preston Sturges, 1941)
A Woman Under the Influence (John Cassavetes, 1974)
Some Like It Hot (Billy Wilder, 1959)
Raging Bull (Martin Scorsese, 1980)
Pulp Fiction (Quentin Tarantino, 1994)
Barry Lyndon (Stanley Kubrick, 1975)
Killer of Sheep (Charles Burnett, 1978)
Do the Right Thing (Spike Lee, 1989)
The Apartment (Billy Wilder, 1960)
Annie Hall (Woody Allen, 1977)
Greed (Erich von Stroheim, 1924)
Mulholland Drive (David Lynch, 2001)
Goodfellas (Martin Scorsese, 1990)
Taxi Driver (Martin Scorsese, 1976)
City Lights (Charlie Chaplin, 1931)
The Gold Rush (Charlie Chaplin, 1925)
McCabe & Mrs Miller (Robert Altman, 1971)
The Best Years of Our Lives (William Wyler, 1946)
Nashville (Robert Altman, 1975)
North by Northwest (Alfred Hitchcock, 1959)
Chinatown (Roman Polanski, 1974)
The Magnificent Ambersons (Orson Welles, 1942)
The Godfather Part II (Francis Ford Coppola, 1974)
Casablanca (Michael Curtiz, 1942)
Psycho (Alfred Hitchcock, 1960)
Singin’ in the Rain (Stanley Donen and Gene Kelly, 1952)
Sunrise (FW Murnau, 1927)
The Searchers (John Ford, 1956)
2001: A Space Odyssey (Stanley Kubrick, 1968)
Vertigo (Alfred Hitchcock, 1958)
The Godfather (Francis Ford Coppola, 1972)
Citizen Kane (Orson Welles, 1941) (“TO”)

Më Shumë

32 vjeçari nga Suhareka dyshohet se i dha fund jetës

Një ngjarje e rëndë ka ndodhur gjatë ditës së sotme në Shirokë të Suharekës, dyshohet se një person i ka dhënë fund jetës së...

Interi, kampion i Italisë — ylli i dytë vjen me fitoren në derbi

Interi është zyrtarisht kampioni i Italisë në futboll për sezonin 2023-2024. Zikaltërit, ashtu siç edhe e kishin paralajmëruar dhe ëndërruar më herët arritën të sigurojnë...

Lajmet e Fundit