Telashet e të rinjëve shpesh kanë një marrëdhënie të dobët me institucione si familja , shkolla dhe xhami apo kishë . Si rezultat , ata nuk i marrin vlerat tradicionale me të, por atë të kulturës se rrugës .Këta janë të prirur nga pak për tu bërë , qenia e fortë dhe dhunues . Elhadioui thotë, se , studente në Universitetin Erasmus . Elhadioui ka disa këshilla për komunat se si ata mund ti trajtojë . Në radhë të parë duhet që komuna të dalë me një përshkrim të duhura realiste të përcaktim dhe se dyti , shkaku duhet të kërkohet në fushën kulturore për të rinjët . Prandaj , komuna duhet të hedhë sy sjelljes së problemit në integrimin e të rinjëve në institucionet tradicionale . Këto organizata të interesit mund të luajnë një rol të rëndësishëm . Ata mund të veprojnë si një tampon midis kulturës së rrugës dhe institucioneve zyrtare . ” Iliass Elhadioui ndihmoi në raportin ‘ midis shëtitësit dhe fyrësit.
Sociologu Elhadioui hulumtoi një sfondë maroken në Maassluise kryetarin e Qarkut ,ku nuk është se të rinjtë janë maroken , por ata janë shumë pak maroken . Ata janë shkëputur nga zonat natyrore ku vlerat tradicionale janë miratuar si familja , xhami dhe shkolla . “Në Maassluis ai dukej në çfarë efekti e” projektit të shoqërimit maroken të rinjve të vetëorganizimit Fondacioni Umeti Wahidah , ka pasur një sjellje të shkurtër . Hulumtimi i tij tregoi se sjellja ngacmuese e të rinjve në rrethin ka rënë . Tridhjetë për qind në dy vitet në studimin e tij Elhadioui thekson faktorët e suksesshëm të qasjes në Maassluis , edhe pse çdo qasje duhet të përshtatet për çdo mjedis dhe Elhadioui grup në bazë të hulumtimit të tij dha një varg këshillash ” Komuna duhet të dalë me një përshkrim dhe përkufizim të caktuar . Në disa komuna dikush në cep të rrugës për të biseduar siç shihet në lartësi më të rinj . Por gjithashtu duhet kohë e pranueshme ata në rrugë , por nuk shkaktojnë një telash . ” Elhadioui Beke përdorur tipologjinë për të dalluar mes grupeve të ndryshme rinore . Dallim së pari , janë edhe grupet e të rinjve mundimshëm , që rri në rrugë , ndonjëherë shumë e zhurmshme dhe nganjëherë të sjelljeve vogla të vandalizmit . Pastaj ka grupe rinore . Ata janë më të përhapura në lagje , nganjëherë sulmojnë kalimtarët, ata shkatërrojnë gjërat dhe janë shpesh vështirë për tu korrigjuar, së fundi janë grupet rinore kriminale . Këto grupe rinore kriminale nuk janë për t’u marrë me të . Metodologjinë e Elhadioui Një qasje e vështirë është e nevojshme për ta.
Komunat duhet të kuptojnë rrënjët e sjelljes së problemit më të mirë . Problemi është së pari shpesh si një problem i integrimit se si njerëzit sillen në Marok , ose sjellja e prindërve të tyre . Ajo duket më shumë si ajo që ju shihni në geto amerikane apo banlieues franceze . Ata janë të integruar në mjedisin e tyre , dhe që nga rritje deri në lagjet e trazuar ata integrohen shtatëdhjetë për qind e të rinjëve marokien janë të rrugës . Prandaj është e gabuar në diskursin publik , se sjellja problemi është kultura . Është se të rinjtë rrugë kanë një ushtrim të dobët bonove , ata nuk shkojnë në xhami . Sjellja është shkaktuar nga ndërprerja e institucioneve tradicionale . ” Elhadioui quan këtë integrim në kulturën rrugë një proces të integrimit në rënie . Problemi i vërtetë është shkyçja nga institucionet tradicionale dhe të shkrihen në një kulturë rrugë që shpesh nxit sjellje të padëshirueshme . ” Të rinjtë që janë brenda institucioneve kryesore janë shpesh të një arsimimi të mirë , një punë dhe ata e bëjnë sportive . Të rinjtë të cilët shkaktojnë probleme shpesh kanë një marrëdhënie të dobët me prindërit e tyre , nuk janë praktikuar në xhami , nuk shkojnë në shkollë , nuk punojnë dhe nuk marrin pjesë në sporte . ”
Që nuk ka ” shpërbërja ” duhet përsëri të jetë çdo të detyrueshme . ” Në komunat përpjekje duhet të bëhen për të punuar për të lidhur të rinjtë . Përsëri ” Kjo është më e lehtë tha se bëhet dhe qasja do të jetë e ndryshme në çdo rreth . E rëndësishmja , sipas Elhadioui gjithmonë ka vepruar që në atë nivel rrethi , se ka një qasje të integruar që përfshin partneritete joortodoks janë të lidhur dhe që komunat të njohin rëndësinë e organizatave të arritshme vetë-ndihmë . Këto mund të përdoret si një stacion mënyrë në mes të rrugës dhe funksionit të institucioneve tradicionale , dhe duke bërë lëvizje për integrimin më të vogël institucional . Elhadioui quan Fondacioni Umetit Wahidahkryetarin e bashkisë së Qarkut në Maassluis si një studim të suksesshëm të rastit . Këtu filloi një hap ku të rinj në projekt ” vullnetar të komunitetit lokal maroken rinjve Udhëzime maroken . Ata kanë zhvilluar aktivitete për të rinjtë . Përveç sporteve Fondacioni i arritshëm ka organizuar edhe aktivitete sociale dhe etike qëFondacioni ka kërkuar për të . Një ndryshim në mentalitet midis shkakut të rinjve Për më tepër , nuk janë ndërmarrë edhe aktivitete funksionale që synojnë integrimin e të rinjve në shkollë ose në tregun e punës . ” Në Maassluis është reduktuar kjo sjellje në dy vjet nga tridhjetë për qind nga vetë- organizimi si një ndarje në mes të rrugës dhe të xhamisë dhe funksioni edukativ . Përmes një ndarje të tillë është një shkallë më pak . Ata janë të joshur nga aktivitetet argëtuese të ulëta , pasi ata kishin filluar aktivitetet arsimore që të rinjtë do të largohet nga vlerat e kulturës rrugë dhe të lirshëm me veten e tyre do të sillen . Mjeshtërisht përsëri në këtë hap mund të bëhen për institucionet tradicionale . ” Është e rëndësishme që në këtë vetë-organizim të ndërmjetëm njerëzit të punojnë ku të rinjtë ndjejnë se ata e kuptojnë botën e tyre . ” Duhet të ketë një identifikim emocional me mbikëqyrësit dhe veçanërisht respektimin e tyre